Sunday, July 18, 2010

Opnieuw





In een tijd dat half Nederland op vakantie gaat en dus het blogleven een iets rustiger vorm aanneemt op het www. heb ik besloten maar weer een poging te wagen om mijn blog nieuw leven in te blazen.
Ik ben een maand of 3 geleden om een aantal redenen gestopt en één daarvan was mijn bezorgdheid over het aantal lezers wat ik had.
Ik was naar mijn eigen mening iets teveel bezig met het lezersaantal en de manieren er meer te krijgen dan het doel van mijn blog, het verkondigen van het Evangelie. Natuurlijk had ik wel een vrome uitspraak na een nieuw record in de trend van “gelukkig hebben weer veel mensen het Evangelie gelezen” maar ik was er niet meer van overtuigd dat dit het hoofddoel was.

Ik ga dus weer beginnen. Ik zal proberen om het Evangelie in het oog te houden en daar altijd melding van te maken. Ik zal proberen om niet in strijd te zijn met de Bijbel (want dat gebeurt al genoeg) en zal proberen om altijd liefdevol naar anderen te zijn waarbij men dit niet moet verwarren met ‘aardig zijn’.

No comments:

Post a Comment