Sunday, November 29, 2009

Saved or created

Ik heb het al vaker gezegd en wil het best nog een keer herhalen, ik heb niet veel op met Barack Obama als president. Ik moet niets hebben van zijn beleid, ik vertrouw hem voor geen cent en stel vraagtekens bij zijn uitspraken dat hij Christen is.

Ik moet af en toe wel lachen om de man en kan zijn cynische humor waarderen.
Afgelopen donderdag, thanksging, was weer zo’n moment waar hij de volledige Republikeinse partij en alles en iedereen die daar maar iets mee te maken heeft tegen de haren instreek.

Als een bok op een haverkist sprong de rechtse media er op, ze tuimelden over elkaar heen om er schande van te spreken, de uitspraak van Obama dat hij vier kalkoenen had gered of gecreëerd daarbij refererend aan de omstreden uitspraken over het redden of creëren van banen d.m.v. het zgn. ‘stimulus plan’ wat volgen de GOP van geen kanten klopt.

Heerlijk, het cynisme wat er van af druipt rond 2.20min van de video.

No comments:

Post a Comment